Laurie London: Embraced by Blood

Ha azt mondanám, hogy fél napot ültem a gép előtt és próbáltam letölteni valami olyan ebbok olvasó programot, ami meg tudja nyitni Laurie London legújabb könyvét, amit előrendeléssel szereztem be az AllRomanceEbooks.com-ról, akkor hazudnék - majdnem egy teljes napomba került ez a dolog. De megérte. Meg ám!

Laurie London
Embraced by Blood
A Sweetblood sorozat 2. kötete

Alfonso Serranot kísérti a múlt. Hónapok teltek el azóta, hogy otthagyta a Sötétvérűeket, akik addig nem fogna nyugodni, míg bosszút nem állnak és Alfonso meg nem hal. De van egy veszélyes kísértés, aminek a férfi a körülmények ellenére sem tud ellent állni - ez a kísértés nem más, mint Lily DeGraff, a szexi Őrző ügynök, akinek védelmében mindenre képes lenne.

Lily tehetséges nyomkövető, aki képes megtalálni az Édesvérűeket - azokat az embereket, akiknek különleges vértípusuk ellenállhatatlan a vámpírok számára. Emiatt a képessége miatt kerül veszélybe. Az egyetleg esélye a titokzatos Alfonso, egykori szerelme, aki elhagyta őt. Lily nem akarja újra közel engedni a férfit a szívéhez - míg nem ellenállhatatlan vágy ébred közöttük.

Laurie Londonról a Sweetblood első kötetének, a Bonded by Blood-nak megjelenése előtt szinte senki sem hallott. A megjelenést követően viszont számtalan külföldi oldalon cikkeztek róla és hívták meg interjúkra és vendégcikkekre. Emlékszem, hogy azért rendeltem meg az Amazonról a Bonded by Blood-ot, mert annyira tetszett a borítója. És abban a könyvben sem csalódtam...

Bár a könyv történetén és a szereplők jellemén látszik, hogy Laurie még kezdőnek mondható az írók körében, de engem nagyon lekötnek a történetei. A szereplők szerethetők és mindegyiküknek van valami érdekesség a hátterében vagy múltjában. Vegyük például Alfonsot: Dom testvére, aki mindent feladott, hogy beépülhessen kémnek a Sötétvérűek közé. A családja ugyebár nem tudott az álcáról, azt hitték, hogy tényleg elárulta őket, jóformán kiutálták és nem kívánatos személy lett. Ráadásul feladta Lilyt is, akibe már kapcsolatuk elején szerelmes volt.

Amit sajnáltam, az csak az volt, hogy Lily olyan vagány csajként mutatkozott be, azt hittem, hogy kicsit olyan Cates (Jeaniene Frost: Cat és Bones vámpírvadász), Anita Blakes (L.K.Hamilton: Anita Blake sorozat) vagy esetleg Sabinás (Jaye Wells: Sabina Kane sorozat) beütése lesz, aminek nagyon is örültem volna, de aztán Alfonso megjelenése után ez megváltozott és valahogy felbukkant egy Bethes (Fekete Tőr Testvériség) nő. Meg hát voltak benne apró bakik, amiket egy harcos vámpír nem valószínű, hogy megkérdez, még ha aggódik is, de ezek már csak mellékesek.

Szóval alapvetően nagyon szeretem Laurie Londont és minden vámpírkönyv rajongónak ajánlanám :) Kíváncsi vagyok, megjelenik-e majd magyaul...

Összesített értékelés: 4,5/5
Erotika: 4/5 - nos igen, ebben van bőven, de még mindig nem Anita Blake-szinten :P
Kategória: paranormál romantika, vámpírkönyv, picit horror
Eredeti kiadó: Harlequin Books
Az írónő oldala: LaurieLondonBooks

0 hozzászólás: