Ellen Schreiber - Vámpírcsókok 1.

Ellen Schreiber
Vámpírcsókok - A kezdet
A Vámpírcsókok sorozat első kötete

A tizenhatéves Raven belevaló gótikus csaj, aki megszállottan rajong a vámpírokért. Apró szülővárosát Uncsifalvának csúfolja, ahol számkivetett különcként él a jóravaló, ám minden fantáziát nélkülöző tisztes polgárok közt. De már nem sokáig… A lenyűgöző és állítólag kísértetjárta régi udvarház már évek óta lakatlanul és bedeszkázva áll a Benson-domb tetején. Egészen addig, amíg titokzatos és különös új lakói be nem költöznek. Vajon kik ezek a hátborzongató idegenek? Különösképpen ki ez a jóképű, sötét és zárkózott Alexander Sterling? Vagy talán inkább micsodák? Lehetséges volna, hogy a városi pletyka ezúttal a döbbenetes igazat szólja? Valóban vámpírok? Raven, aki titokban vámpírcsókra vágyik, kockára téve saját halandóságát és Alexander szerető bizalmát, mindenáron tudni akarja az igazságot. Ellen Schreiber hajmeresztően izgalmas románca két magányos lélek történetét meséli el, akik egy olyan városban ismerkednek meg, és szeretnek egymásba, ahol a szürke hétköznapiság uralkodik. Az események azonban döbbenetes meglepetéssel zárulnak…

Igazából a könyv borítója hívta fel a figyelmem és amikor a könyvesboltban állva elolvastam az ismertetőt, addig nem bírtam egy helyben ülni, míg neki nem kezdtem a Vámpírcsókok olvasásának. A lendületes és gyorsan pörgő cselekmények ellenére csalódott voltam az első néhány fejezet után. Tényleg ennyi lenne? A lány, Raven olyan kicsinyesnek tűnt. Persze a gót stílusa nagyon is szimpatikus volt, de a viselkedése sokkal inkább komikus volt. Azt hittem, ez is egy újabb sablonos vámpírsztori lesz, amiben a suli kitagadott különce a városba költöző szuperjóképű vámpír személyében találja meg a szerelmet. Hát nem ez történt...

...vagyis igen, ez történt, részben! Olvasás közben arra lettem figyelmes, hogy kezdek megbékélni Raven komikus világszemléletével és hozzászólásaival. Alig vártam, hogy megint olyan jelenet legyen, amiben kettesben van Raven, aki azért imádkozik, hogy kiszabadulhasson Uncsivárosból és vámpír lehessen (ezért is kereste fel először Alexanderéket, ami később nagyobb bajba is sodorja őt), és Alexander, aki olyan társaságra vágyik, aki más, mint a többiek és aki mgérti és elfogadja őt úgy, ahogy van.

A történet befejezése nagyon tetszett, szerintem sokfajta folytatásra ad lehetőséget. Biztos vagyok benne, hogy tovább fogom olvasni a sorozatot, ami egyébként angolul már jóval előrébb jár, mint az első kötet, de van egy hosszú listám, amin a könyvek mind megelőzik a Vámpírcsókok 2-t :P

A könyv értékelése: 3,5/5
Erotikus tartalom: egyáltalán nincs, leszámítva egy-két csókjelenetet :P
Magyar kiadó: Könyvmolyképző, Vörös Pöttyös sorozat

0 hozzászólás: